Airbnb’nin eski CMO’su, AdAge Top 10 Influential Marketer, Daves, Inc’in şu anki CMO’su ve gezegendeki önde gelen marka uzmanlarından biri, dünya standartlarında yaratıcılık geliştirme ve kapsayıcı, amaç odaklı marka stratejisi aracılığıyla insanlığı birleştirme konusundaki görüşlerini paylaşıyor.
Jonathan Mildenhall, izleyicilere amacımızın ne olduğu üzerine düşünmeleri için ilham verirken, işletmeleri yaratıcılık, insanlık ve amaca yönelik, özgün markalaşma yoluyla daha iyi bir dünya tasavvur etmeye teşvik ediyor. Jonathan, iş stratejisi dünyasında uluslararası üne sahip bir düşünce lideridir. Pazarlamada korkusuz olmak ve müşteri takıntılı olarak modern tüketici ile bağlantı kurmak üzerine görüşlerini paylaşmaktadır. Amaca yönelik markalaşmanın savunucusu olan Jonathan, tüketicileri markalarla anlamlı, özgün yollarla buluşturmak ve olumlu sosyal değişimi teşvik eden topluluk odaklı markalar oluşturmak konusundaki düşüncelerini paylaşıyor.
Reklamcılıkta çeşitliliği hızlandırmanın savunucusu ve kendi firması TwentyFirstCenturyBrand’in kurucu ortağı/CEO’su olan Jonathan, izleyicileri yıkıcı olmanın rolü, yaratıcılık ve kapsayıcılığın yanı sıra olumlu değişimi tetiklemek için amaca yönelik markalamanın nasıl kullanılacağına dair içgörülerle donatıyor.
Airbnb, emlak kiralama platformunu temelden değiştirdi ve sadece üç buçuk yıl içinde platformdaki 400.000 evden 191 ülkede 4.500.000’den fazla eve hızla büyüdü. Airbnb markası, her evin dünyayı herkesin her yere ait olabileceği bir yer haline getirmeye yardımcı olduğu yenilikçi fikri sayesinde artık popüler kültürü tanımlıyor. Jonathan’ın görev süresi boyunca Airbnb’nin 1 milyar dolarlık değeri 31 milyar doların üzerine çıktı. Yaratıcı liderliği ve amaca yönelik markalaşmaya olan açlığı sayesinde Airbnb kısa sürede dünyanın ilk topluluk odaklı Süper Markası haline geldi.
Jonathan ayrıca küresel reklam stratejisi ve içerik mükemmelliğinden sorumlu Başkan Yardımcısı olarak The Coca-Cola Company’nin pazarlama girişimlerini (2007-2013) yönetti. Coca-Cola’nın yaratıcı yaklaşımında radikal bir revizyon başlattı ve şirketin son 20 yıldaki en kârlı büyüme dönemi olan Coca-Cola’nın küresel pazarlama platformu “Open Happiness “ın tanıtımı da dahil olmak üzere başarılı kampanyaların arkasındaki motivasyon oldu.
Audi, Smirnoff ve Playstation’dan General Motors ve Guinness’e kadar dünyanın en tanınmış markalarından bazılarına yenilikçi dokunuşunu uygulamıştır.