Skip to content

Steven Van Belleghem

Dijital Dünyada Müşteri Deneyimi

Steven, şirketlerin müşterileriyle uzun vadeli bir oyun oynayarak parlak bir geleceğe inanıyor...

Steven Van Belleghem Hakkında

Steven, şirketlerin müşterileriyle uzun vadeli bir oyun oynayarak parlak bir geleceğe inanıyor. Onun tutkusunu, müşteri deneyiminin geleceği hakkında fikirler yaymak oluşturuyor. Steven, sağduyu, yeni teknolojiler, empatik bir insan dokunuşu, uzun vadeli oyun oynama ve sosyal sorumluluğu yerine getirme kombinasyonuna inanıyor. Böylece müşteri kalbini ve işini defalarca kazanmak mümkün olur.

Steven, “The Conversation Manager”, “When Digital Becomes Human”, “Customers the Day after Tomorrow”, “The Offer You Can’t Refuse” gibi birden fazla uluslararası çok satan kitabın yazarıdır.

Steven Van Belleghem, uluslararası bir ana konuşmacıdır. Son yıllarda Steven, 45’ten fazla ülkede 1.250’den fazla sunum yapmıştır. Temel uzmanlık alanı müşteri deneyiminin geleceğidir. Müşteri odaklı düşünce, son teknolojiler ve insani dokunuş arasındaki kombinasyon, Steven’ın hikayelerindeki ana ilkedir.

Steven, müşteri deneyimiyle ilgili altı uluslararası çok satan kitabın yazarıdır ve 150.000’den fazla kitap satmıştır. Çalışmaları yedi dile çevrilmiş olup, çeşitli ödüllerin sahibidir (En Yenilikçi Pazarlama Kitabı, En İyi Pazarlama Kitabı, En İyi Uluslararası İş Kitabı). Görüşleri, Forbes, Warc, The Guardian gibi medyalarda sıklıkla paylaşılmaktadır. Steven Van Belleghem’in en son kitabı “A Diamond in the Rough”, 2023’te yayımlandı. Kitap, farklı alanlardaki profesyonellere müşteri odaklı bir yaklaşım benimsemeleri için ilham vermeyi amaçlamakta olup, küçük eylemlerin müşteri deneyimi üzerindeki derin etkisini vurgulamaktadır.

Steven aynı zamanda bir girişimcidir. Nexxworks ilham ajansının ve Snackbytes sosyal medya ajansının kurucu ortağıdır. Bir yatırımcı olarak, hızla büyüyen dijital ajans Intracto ve AI ölçeklenebilirliği Hello Customer’da da yer almaktadır. Son olarak, Steven, Plan International’ın yönetim kurulunda da yer almaktadır.

Girişimcilik faaliyetlerinin yanı sıra Steven, Vlerick Business School’da yarı zamanlı pazarlama profesörüdür ve London Business School’da misafir konuşmacıdır. Popüler bir vlogger’dır: YouTube kanalında 6 milyonun üzerinde görüntülenme almıştır.

Bazı kişisel bilgiler:

Steven, büyük bir Disney hayranıdır. Hayallerinden biri, Cars 3’ün Flandre versiyonunda küçük bir cameoya teklif edilmesiyle gerçekleşti. Steven, bir FC Bruges taraftarıdır. FC Bruges’ün sosyal medya stratejisinin geliştirilmesine dahil olma fırsatını bulduğunda çok heyecanlandı. Bunun sonucunda, 2010 yılında favori takımı, o dönemin yeni iletişim kanallarını profesyonel olarak kullanan ilk Belçika takımı oldu. Steven, Belçika’daki küçük bir kırsal kasabada yaşıyor ve analog dünyayı son derece keyifle yaşıyor.

Konuşma Başlıkları

Yarının Sonrasındaki Müşteriler
Reddedemeyeceğiniz Tek Teklif
AI Platformları Dünyasında Müşteri Deneyimi
Dijital Etik; Etik ve Yapay Zeka
Müşteri Deneyiminin Geleceği: Yarının Sonrasına Hazırlık

İlgili Konuşmacılar

London Speaker Bureau dünya çapındaki en etkili kişileri temsil etmektedir. Burada benzer odaklı daha fazla konuşmacı bulabilirsiniz.

April Rinne

Dünyaca Tanınan Fütürist, Çok Satan Yazar, Değişim Rehberi

Yves Mersch

Eski Avrupa Merkez Bankası İcra Kurulu Üyesi, Eski Lüksemburg Merkez Bankası Başkanı

Belinda Parmar OBE

Çeşitlilik savunucusu, The Empathy Business’in CEO’su ve Savunma Bakanlığı’nda İcra Dışı Yönetim Kurulu Üyesi

İhtiyaç duyduğunuz konu ve kategoriden sanal veya yüz yüze etkinlikler için yüzlerce ulusal ve uluslararası konuşmacı ve moderatör.

Konuşmacılardan ve uzmanlardan herhangi biri hakkında daha fazla bilgi almak veya onları bir sonraki konuşmacınız veya danışmanınız olarak görmek için lütfen bizimle iletişime geçin.

Steven Van Belleghem