Seth Godin otuzdan fazla dile çevrilen on dört kitap yazmıştır. Her biri en çok satanlar listesinde yer aldı. Post-endüstriyel devrim, fikirlerin yayılma şekli, pazarlama, işi bırakma, liderlik ve en önemlisi “her şeyi değiştirmek” hakkında yazıyor.
American Way Magazine onu “Amerika’nın En Büyük Pazarlamacısı” olarak adlandırıyor ve blogu belki de dünyada tek bir kişi tarafından yazılan en popüler blog. Son kitabı Hepimiz Tuhafız, kitleselliğin sona erdirilmesi ve insanlara daha fazla seçenek, daha fazla ilgi alanı sunulması ve kendi benzersiz değerlerini yansıtacak şekilde faaliyet göstermeleri için daha fazla yetki verilmesi çağrısında bulunuyor ve Seth, Domino Projesi aracılığıyla yayınlayarak geleneksel yayıncılık modelini bir kez daha yıkıyor. En yeni kitabı (Ocak 2013’te çıkan The Icarus Deception) için yaptığı son Kickstarter, büyüklüğü ve hedefine ulaşma hızı açısından rekor kırdı.
Bir girişimci olarak, çoğu başarısız olan düzinelerce şirket kurdu.
Son şirketi Squidoo.com, Quantcast tarafından ABD’deki en iyi 125 site (trafiğe göre) arasında gösterilmektedir. Herkesin tutkulu olduğu herhangi bir konu hakkında bir sayfa oluşturmasına olanak tanıyor. Site hayır işleri için para toplamakta ve bir milyondan fazla üyesine telif ücreti ödemektedir.
Seth aynı zamanda ünlü bir konuşmacı. Kısa süre önce Successful Meetings tarafından Gelecek Yüzyılın 21 Konuşmacısından biri olarak seçildi ve hitap ettiği kitleler tarafından sürekli olarak en iyi konuşmacılar arasında gösteriliyor.
Seth, sektörün önde gelen interaktif doğrudan pazarlama şirketi Yoyodyne’in kurucusu ve CEO’suydu ve Yahoo! 1998’in sonlarında satın aldı. Godin, tam zamanlı konuşmacı, yazar ve blog yazarı olmak için ayrılmadan önce Yahoo’da Doğrudan Pazarlama Başkan Yardımcısı olarak çalıştı.
Stanford’dan MBA derecesine sahip olan Godin, Business Week tarafından “Bilgi Çağı için Nihai Girişimci” olarak adlandırılmıştır.