Jon Duschinsky, küresel bir düşünce lideri, sosyal yenilikçi ve Business for Good’un kurucusudur. Veriler, iyi iş yapan şirketlerin rakiplerinden %30 daha yenilikçi olduğunu, iş gücü sürekliliğini %40 daha yüksek seviyede koruduğunu ve hisse değerlerinin iki kat daha hızlı büyüdüğünü göstermektedir. Jon, ileri görüşlü liderlere iyi işler yaparak daha fazla para kazanma prensibini benimsemeleri için ilham verirken, inovasyonlarını, sosyal ve çevresel etkilerini ve özellikle Z kuşağı ve Y kuşağıyla yetenek bağlılığını hızlandırmalarına yardımcı olmaktadır.
Jon Duschinsky, Airbus, Accor, Pernod-Ricard, Sodexo, NASCAR, Prudential, Maybank gibi şirketlere ve Almanya, ABD, Fransa ve BAE hükümetlerine uzman danışmanlık yapmıştır. 60’tan fazla ülkede liderlere ve geleceğin liderlerine koçluk yapmış, iki kitap yazmış ve dünyanın çeşitli üniversitelerinde düzenli olarak dersler vermektedir.
Kariyerinin ilk döneminde, 21 yaşında bir bağış toplama ajansı kurarak hayırseverlik ve sosyal etki alanında çalışmaya başlamıştır. Fransa’da ve ardından Doğu ve Orta Avrupa’da ulusal düzeyde sivil toplumun inşasında rol oynamıştır. “Philanthropy in a Flat World” (Düz Bir Dünyada Hayırseverlik) adlı ilk kitabının yayımlanması, kurumsal sosyal sorumluluk ve amaç odaklı iş dünyası üzerine konuşmacı ve danışman olarak ileri görüşlü kurumsal liderlerin dikkatini çekmesine neden olmuştur. Son on yılda, şirketlerin ve hükümetlerin sadece kâr odaklı olmaktan çıkıp insan, gezegen ve kâr dengesini kurmalarına yardımcı olmuştur.
Jon’un çalışmalarının merkezinde, iş dünyası ve sosyal etki arasındaki alanlarda kesintisiz bir şekilde hareket edebilmesini sağlayan benzersiz bir çift kültür ve anlayış yer almaktadır. Liderlerin başkalarından destek istemeden önce kendi durdukları yeri netleştirmeleri gerektiğine inanan Jon, liderlik dönüşümü alanına da odaklanmaktadır. Tüm işlerinde, çalıştığı kişilerin hayatlarına anlam ve amaç katmayı hedeflemektedir.
İyi bir iş, ürün ve hizmetlerinin ötesinde bir anlam ifade eden ve önemli adımlar atan bir duruşa sahiptir. Fark yaratmaya odaklanır ve bu sayede kazanç elde eder. Bu tür işler, bireylerin kendi değerlerini, hizmet ettikleri organizasyonun değerleriyle uyumlu hale getirdiği insanlar tarafından yönetilir.