James Hardy, perakende küreselleşmesi, e-ticaret ve çevrimiçi büyüme stratejileri konusunda uzman bir otoritedir. Alibaba Avrupa Başkanı olarak görev yapmış ve markaların Amazon ve Alibaba gibi büyük platformlardan butik pazar yerlerine ve kendi markalı sitelere kadar geniş bir ticaret yelpazesinde büyümelerini sağlamıştır.
Alibaba’daki kariyerinin ardından, Birleşik Krallık’ın en büyük Çin e-ticaret ihracat platformunu kurarak Avrupa’daki markaların Çin pazarında genişlemesine öncülük etmiştir. FTSE 250 şirketlerine uluslararası e-ticaret stratejileri konusunda danışmanlık yaparak markaların özel ve halka açık piyasalarda değerlerini nasıl en üst düzeye çıkarabileceklerini analiz etmiştir.
James, Alibaba’nın başarısının arkasındaki ekosistem yaklaşımını detaylandırarak, Batılı şirketlerin kârlılık odaklı bakış açısıyla Çinli devlerin büyük iş problemlerini çözmeye yönelik stratejileri arasındaki farkları açıklamaktadır. Amazon ve Alibaba’nın iş modellerini karşılaştırarak yenilikçi kültürlerin nasıl oluşturulabileceğini anlatmaktadır. Finansal Times, Huffington Post ve BBC gibi yayınlarda yer alan James Hardy, küresel e-ticaretin geleceği hakkında içgörüler sunan etkili bir konuşmacıdır.