Avinash Kaushik, artırılmış etkiye odaklanan pazarlama ajansı Croud’un Küresel Strateji Direktörüdür. Öncesinde Google’da 16 yıl boyunca çeşitli görevler üstlenmiş ve ayrıca Intuit, DirecTV, Silicon Graphics (ABD) ve DHL (Suudi Arabistan) gibi şirketlerde çalışmıştır.
The Marketing < > Analytics Intersect bülteni, Occam’s Razor blogu ve çok satan kitapları “Web Analytics: An Hour A Day” ve “Web Analytics 2.0” aracılığıyla, pazarlamacıların, yönetim ekiplerinin ve sektör liderlerinin veriyi kullanarak dijital varlıklarını kökten yeniden tasarlamalarına nasıl yardımcı olabilecekleri konusunda otoriter bir ses haline gelmiştir.
Avinash, pazarlama analitiğinin genellikle kaotik olan dünyasını sağduyu çerçevesinde ele alarak, yetkin analistlere yatırım yapmanın uzun vadeli başarının anahtarı olduğu felsefesini benimsemektedir. Müşteri odaklılığı savunarak, ileri düzey rekabet istihbaratı tekniklerinden yararlanmayı teşvik etmektedir.
Unilever, Dell, Time Warner, Vanguard, Porsche ve IBM gibi şirketlerde ilham verici, enerjik ve pratik yaklaşımlar sunarak büyük beğeni toplamıştır. Küresel çapta birçok etkinlikte açılış konuşmaları yapmış ve Stanford Üniversitesi, Virginia Üniversitesi, UCLA ve Utah Üniversitesi gibi prestijli okullarda dersler vermiştir.
Aldığı ödüller arasında, Amerikan İstatistik Derneği’nden “Yılın İstatistik Savunucusu” ödülü, Web Analitik Derneği’nden “En Etkili Sektör Katkıcısı” ödülü, Google’dan “Kurucular Ödülü” bulunmaktadır.