Erin Meyer, önde gelen uluslararası işletme okullarından biri olan INSEAD’de profesördür. Çalışmaları, dünyanın en başarılı yöneticilerinin küresel bir ortamda kültürel farklılıkların karmaşıklıklarını nasıl yönettiklerine odaklanmaktadır. Meyer, küresel çapta projelerin etkinliğini artırmak için keskin görüşler ve pratik stratejiler sunmaktadır.
Afrika, Avrupa ve Amerika Birleşik Devletleri’nde yaşamak ve çalışmak, Meyer’i dünyanın farklı bölgelerindeki iletişim desenlerini ve iş sistemlerini incelemeye teşvik etmiştir. Meyer’in geliştirdiği çerçeve, uluslararası yöneticilerin liderlik tercihlerini belirlemelerine ve yöntemlerini diğer kültürlerin yönetim tarzlarıyla karşılaştırmalarına olanak tanır. Meyer, beş kıtadan binlerce yöneticiye kültürler arası karmaşıklıkları çözmeyi ve bu farklılıklar üzerinden daha etkili bir şekilde çalışmayı öğretmiştir.
INSEAD’de Meyer’in çalışmaları arasında Leading Across Borders and Cultures programının yönetimi bulunmaktadır. Meyer, Harvard Business Review’da sıkça yayın yapmaktadır. Aralık 2015’te yayımlanan “Getting to Si, Ja, Oui, Hai, and Da” adlı makalesi, 2015 yılının en çok okunan HBR makalesi olmuştur. Ayrıca New York Times Pazar ekinde, Forbes.com ve The Times of India’da da makaleleri yayımlanmıştır. CNN, Bloomberg TV, BBC ve NPR’de röportajlar vermiştir. “Leading Across Cultures at Michelin” adlı vakası, 2010 yılında ECCH Avrupa Vakası Ödülü’nü kazanarak yılın en iyi insan kaynakları yönetimi vakası olarak ödüllendirilmiştir.
En son 2019 yılında Erin Meyer, Thinkers50 tarafından dünyanın en etkili 50 iş yazarı arasında listelenmiştir ve 2018’de HR dergileri tarafından yılın en etkili 30 İK düşünüründen biri olarak seçilmiştir.
INSEAD öncesinde Erin Meyer, HBOC’de Eğitim ve Gelişim Direktörü ve McKesson Corporation’da İş Operasyonları Direktörü olarak görev yapmıştır.
Paris’te yaşayan Amerikalı bir profesör olan Erin Meyer, kariyerine Botswana’da İngilizce öğretmeni olarak başlamış ve daha sonra Amerika Birleşik Devletleri’nde Asyalı göçmenlerle çalışmıştır. Dünya Bankası, Birleşmiş Milletler, Netflix, Johnson & Johnson, Toshiba, Twitter, Sinopec, Gerdau, KPMG, Michelin, Deutsche Bank, Heineken, L’Oréal, ExxonMobil, Novo Nordisk ve BNP Paribas gibi kuruluşlar için sıkça anahtar teslimi konuşmalar yapmaktadır ve seminerler düzenlemektedir.