Huib van Bockel, %100 doğal enerji verici bir içecek olan TENZING’in kurucusu ve Red Bull’un Avrupa’daki eski Pazarlama Müdürüdür.
Van Bockel 2006-14 yılları arasında Red Bull’da enerji içeceği işinden medya işine geçişte kilit bir rol oynamıştır. Revolutions in Sound, Air Race Ascot ve Danny Macaskill’s Imaginate gibi Red Bull’un en büyük projelerinin çoğunu yönetti. İngiltere’de Red Bull Media House’un mevcut yapısına öncülük ederek bir dergi ve TV kanalı kurdu ve markanın dijital ve sosyal varlığının büyümesine önemli ölçüde yardımcı oldu.
Huib van Bockel kariyerine Unilever’de yönetici stajyeri olarak başladı ve burada 6 yıl boyunca iş başında uzmanlık ve eğitim aldı. Daha sonra MTV Networks’e geçerek geleneksel ve yeni (sosyal) medyada çok değerli deneyimler kazandı ve dünyanın ilk sosyal ağlarından birinden sorumlu oldu.
Markaların geleneksel pazarlamacılardan çok yayıncılar gibi davranması gerektiğini savunan yeni pazarlama düşünce liderlerinden biri olarak görülüyor. Yeni sosyal çağda nasıl başarılı olunacağına dair bir mavi baskı niteliğindeki kitabı The Social Brand 2014 yılında yayımlandı.
Huib van Bockel, HotTopics (2015) tarafından en iyi 100 CMO’dan biri, Campaign Magazine tarafından en iyi 100 pazarlamacıdan biri (2014, 2015), Marketing Magazine tarafından en iyi 100 yenilikçiden biri (2015) ve 2016’nın en iyi 50 Küresel Sosyal Medya Etkileyicisinden biri seçildi.
“Sunumu mükemmeldi; hazırlıklı, esprili ve alçakgönüllüydü. Dinleyiciler tarafından çok olumlu karşılandı. Huib hem pazarlama hem de müşteri deneyimiyle ilgili etkinlikler için müthiş bir konuşmacı. Onu kesinlikle tavsiye eder ve tekrar işe alırız.” – İçerik Pazarlama Direktörü, Zendesk