Laura Tenison, 2022 baharına kadar Birleşik Krallık’ın önde gelen ebeveyn ve bebek markası JoJo Maman Bébé’nin kurucusu ve CEO’suydu. Şirket, dijital öncelikli bir iş modeliyle, Birleşik Krallık ve İrlanda’da geniş bir mağaza ağı tarafından destekleniyordu ve ABD, AB ve Orta Doğu’ya yönelik uluslararası ticaret satışları büyüyordu. Laura, şirketin tüm hisselerini NEXT Plc ve Davidson Kempner özel sermaye fonuna devrederek, JoJo’yu bağımsız bir marka olarak yönetmeye devam eden bir yönetim kurulunun kontrolüne bıraktı. Böylece markanın olağanüstü piyasa konumu ve değerini koruma altına aldı.
Laura, JoJo Maman Bébé’yi 1993 yılında bir girişim olarak kurdu ve organik bir büyüme ile Birleşik Krallık ve İrlanda’nın bu sektördeki lider bağımsız markası haline getirdi. Şirket, 1.000 kişilik bir ekiple faaliyet göstermekteydi. Covid-19 pandemisi öncesinde JoJo, mağazalar, e-ticaret, ticaret satışları ve bir dağıtım merkeziyle desteklenen tamamen kendisine ait bir ABD şubesinden de faydalanıyordu.
JoJo, Laura’nın liderliği altında yenilikçi ürün tasarımları ve moda koleksiyonlarıyla pazara yüzlerce yeni stil ve bebek odası ürünü sunarak, birçok ailenin vazgeçilmezi haline geldi.
Laura’nın yönetiminde JoJo, daha iyi iş uygulamalarında öncü oldu. Bu, şunları içeriyordu:
Dahil edici ve çeşitliliği teşvik eden modelleme çalışmaları,
Geri dönüştürülmüş malzeme kullanımı,
Çalışan kâr paylaşım programları,
Hapis cezası çeken bireyleri işe alma,
Eski sığınmacılara iş fırsatları sunma,
Afrika’da bir hayır kurumunu yönetme,
Ekibinde çok sayıda Down Sendromlu çalışan istihdam etme,
Mağaza donanımlarını yeniden değerlendirme (upcycling)
Ve köpek dostu bir çalışma ortamı yaratma.
Bu insanları ve gezegeni kârın üzerinde tutma anlayışı, JoJo’nun Certified B Corporation statüsü kazanmasını sağladı.
Laura’nın yeni tutkusu, iş dünyası profesyonellerini bir araya getirerek ortak düşünce ve yaratıcılığı teşvik etmek ve dijital çalışma düzeninin tam tersi bir yaklaşım sunmaktır. Wonderful Escapes projesiyle, lüks konaklama ve olağanüstü bir mekanla, dağınık ekiplerin bir araya gelerek deneyimlerini paylaşmasını, yerel kaynaklardan elde edilen iyi yemek ve içecekleri tadarken işverenleriyle ve birbirleriyle daha güçlü bağlar kurmasını hedefliyor.