Timothy Armoo, influencer pazarlama ve marka oluşturma dünyasında bir öncüdür. Yirmi bir yaşında, Fanbytes’i kurarak Nike, Samsung, Deliveroo ve Birleşik Krallık Hükümeti gibi küresel markaların, Gen Z ile influencer pazarlama aracılığıyla etkileşimde bulunmalarına yardımcı olmuştur. 2022’de, Fanbytes’in lansmanından beş buçuk yıl sonra, Timo, şirketi global pazarlama şirketi Brainlabs’e sekiz haneli bir bedelle satmıştır. Bu, Timo’nun ikinci başarılı çıkışıydı, çünkü ilk işini olan EntrepreneurXpress’i (bir iş dünyası yayını) henüz yedi yaşındayken Horizon’a satmıştı.
Pazarlama ve teknoloji alanında görünen az sayıdaki siyah liderden biri olarak, Timothy Armoo, Gen Z kitlesine ulaşmak ve bir Gen Z zihniyeti oluşturmak, yeni medya dünyası ve çok jenerasyonlu bir iş gücünü inşa etmek ve geleceğe uyum sağlamak gibi konularda tanınmış bir düşünce lideridir.
Timothy Armoo, dünya çapında Goldman Sachs, YouTube, Barclays, PwC ve Nespresso gibi birçok kuruluşun izleyicilerine konuşmuş ve Facebook COO’su Sheryl Sandberg ve Netflix CEO’su Reed Hastings gibi önde gelen medya figürleriyle sahneyi paylaşmıştır. Ayrıca Huffington Post’un Yılın Girişimcisi ödülünü kazanmış, The Drum tarafından yılın sosyal medya kişisi seçilmiş, 2021’de Forbes 30 Yaş Altı 30’un yüzü olmuş ve Londra Evening Standard tarafından medya endüstrisinin en etkili insanlarından biri olarak öne çıkarılmıştır.