İş dünyasında stratejik bir bakış açısına sahip olan Ceren Coşkun Sağlam, şirketlerin amaçlarını belirlemelerine ve ilgili paydaşlara etkin bir şekilde aktarmalarına yardımcı olur. Ankara’da doğup büyüyen Ceren Coşkun Sağlam, ODTÜ İşletme Fakültesi’nden mezun oldu. Sırasıyla Euro RSCG ve JWT acentelik ağlarında çalıştı. JWT’de, iki yıl üst üste ağın yüksek potansiyelli çalışanlar listesine girdi. Reklamcılık kariyeri, üstlendiği projelerle 5 Effie Ödülü ile taçlandırıldı. Reklam ağlarında Strateji alanında sektör uzmanları ve global müşterilerle 13 yıl çalışan Ceren Coşkun Sağlam, 2015 yılında Simon Sinek’in unutulmaz TED Konuşmasından ilham alarak kendi “NEDEN”ini keşfetme yolculuğuna çıktı. paydaşlarıyla daha güçlü ilişkiler kurmak için yenilikçi ve çığır açan konseptleri benimseyen şirketlerin önemi. Bu vizyon doğrultusunda şirketlerde merak uyandırmak ve amaçlarını gerçekleştirmelerine yardımcı olmak amacıyla Curious’u kurdu.
Curious, eğitimler, çalıştaylar ve stratejik danışmanlık hizmetleriyle şirketlere rehberlik ederek amaçlarını dünyaya etkin bir şekilde iletmelerini sağlar. Curious bugün Türkiye’de “amaç” kavramına odaklanan tek stratejik danışmanlık firması olarak öne çıkıyor. Türkiye’nin önde gelen yüzlerce markasına imzasını atan Ceren Coşkun Sağlam, Curious çatısı altında Koç Holding, Ford, Türk Traktör, Yapı Kredi Bankası, Setur, Divan, AgeSa, Savola, Upfield, Unilever, Brown Forman gibi müşterilere rehberlik etmiştir. , Stanley, Ofçay, Kellogg’s, Anadolu Efes, Pepsi ve Novartis varoluş nedenlerini keşfediyor.
Evli, iki çocuk ve bir köpek annesi Ceren Coşkun Sağlam, aynı zamanda İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde öğretim görevlisi olarak görev yapmakta ve genç iletişim profesyonellerini amaç kavramıyla tanıştırmaktadır. Ayrıca Neoskola’da en çok izlenen pazarlama kursunun eğitmenidir.